Mobiele Abonnementen

Mobiele Abonnementen
Sim kaart Icon

Keuze uit veel providers

Keuze uit de meest vooraanstaande providers zoals; Vodafone, KPN en T-Mobile.

One Icon

Eén aanspreekpunt

Alles word eenvoudig door ICT voor school geregeld.

Mobiele Telefoon Icon

Goede kwaliteit telefonie

ICT voor school bied kwalitatief hoogwaardige mobiele telefonie.

Persoonlijke aandacht
Bij ons ben je nog klant en geen nummer. Dat staat bij ons voorop! Geen ticketsysteem, maar persoonlijk contact met 100% goede service, support en advies.
Proactieve aanpak
Met een proactieve dienstverlening zorgen wij ervoor dat de ICT van jullie school altijd in optimale staat verkeerd. Inclusief 24/7 monitoring, 365 dagen per jaar.
Totaaloplossing
Als ICT-partner bieden wij een totaal en compleet dienstenpakket aan welke aansluit bij de behoeftes en wensen van leerkracht, leerling en ICT- coördinator.

ZAKELIJKE MOBIELE TELEFONIE

Met smartphone of alleen een zakelijke databundel?

We bieden u de keuze uit diverse zakelijke mobiele abonnementen met daarbij de allernieuwste en beste zakelijke smartphones. Met onze mobiele maatwerk oplossingen kiest u voor zakelijke mobiele abonnementen die perfect bij uw bedrijf passen. Wij bieden abonnementen aan van alle vooraanstaande Nederlandse providers zoals: KPN, Telfort, Tele2, Vodafone, T-Mobile en Ziggo. Hierdoor kunnen wij u altijd een passend en onafhankelijk advies geven dat precies aansluit op uw situatie. Besparen op mobiele telefonie? Dat kan bij de mobiele zakelijke abonnementen die we voor u regelen.

ZAKELIJKE MOBIELE TELEFONIE
Met smartphone of alleen een zakelijke databundel?

Advies

Of u nu 1 of meer dan 100 mobiele abonnementen heeft, wij rekenen graag voor u uit welke abonnementsvorm het meest gunstigst is en die het beste aansluit bij uw organisatie. We bieden u de keuze uit meerdere zakelijke mobiele abonnementen met uw huidige smartphones als die nog prima zijn. En dat tegen vaste, voordelige tarieven.

De voordelen

• Keuze uit de meest vooraanstaande providers