Device Management

Gebruiksvriendelijk

Eenvoudig in gebruik en zeer makkelijk te installeren. Zonder hulp van de IT-afdeling van school.

Controle

Alles onder controle

De leerkracht heeft de mogelijkheid om te controleren wat de leerlingen op een device aan het doen zijn.

Grote cloud opslag

Eén omgeving

Beheer eenvoudig en snel alle schooltablets. Zowel voor de hele school, klas of voor een enkele leerling.

Microsoft 365 apps

Werk realtime samen in de Microsoft 365 suite voor onderwijs. Sla automatisch documenten op en deel ze in je favoriete webapps zoals: Word, PowerPoint en Excel.
Microsoft lesgeven

Microsoft Teams

Werk effectief samen met je klas. Microsoft Teams biedt uitgebreide ondersteuning voor bellen, chatten en videobellen met je groep en is handig om opdrachten uit te wisselen.

Grote cloud opslag

Grote cloudopslag

Kom nooit meer opslagruimte tekort met onbeperkte persoonlijke cloudopslag en een postvak van 50 GB in de overzichtelijke e-mail van Outlook.

Functionaliteiten

De mogelijkheden van onze Device manager op een rijtje: Leerkrachten kunnen zelf eenvoudig:

• De functies van de iPad beperken als deze niet gewenst zijn voor leerlingen (camera, AppStore, iMessage, Facetime).

• Standaard Apple apps verbergen zodat leerlingen er niet door worden afgeleid.

• De internetbrowser Safari voor leerlingen beperken tot alleen het gebruik van geselecteerde websites.

• Het gebruik van de iPad beperken tot één of enkele apps.

• Apps toevoegen op één iPad of op tientallen iPads tegelijk.

Functionaliteiten

• Samen (tegelijk) in documenten werken

• Communiceren met elkaar en met uw leerlingen

• Blijf georganiseerd met OneNote, je digitale notitieblok

• Klaar voor de toekomst: Werken en leren in de Cloud

• Vanaf ieder apparaat op elke locatie

• Cloudcontracten van Microsoft voldoen aan privacy wetgeving

• Maak digitale storytelling mogelijk met Sway

• Communiceer eenvoudig met HD-videovergaderingen

• Voer evaluaties uit en neem ze af met Forms

Tablets beheren in de klas

Op steeds meer scholen wordt door leerlingen gewerkt op tablets. Hoe zorg je als leerkracht of bovenschoolse ICT’er dat al deze tablets beheerd kunnen worden? Met onze Mobile Device Management (MDM) applicatie is het mogelijk om alle tablets in je klas eenvoudig te beheren.

Wat kun je met onze MDM applicatie:
Als leerkracht gebruik je Jamf School om leerstof uit te delen, informatie te delen, leerlingen te volgen en heb je controle over welke app zij wel of niet kunnen gebruiken. Zo geef je je leerlingen meer zelfstandigheid binnen de door jou bepaalde kaders.

Tablets beheren in de klas

Wat kun je met onze MDM applicatie: