Microsoft 365

VoIP
Microsoft 365 apps

Werk realtime samen in de Microsoft 365 suite voor onderwijs. Sla automatisch documenten op en deel ze in je favoriete webapps zoals: Word, PowerPoint en Excel.
Microsoft lesgeven

Microsoft Teams

Werk effectief samen met je klas. Microsoft Teams biedt uitgebreide ondersteuning voor bellen, chatten en videobellen met je groep en is handig om opdrachten uit te wisselen.

Grote cloud opslag

Grote cloudopslag

Kom nooit meer opslagruimte tekort met onbeperkte persoonlijke cloudopslag en een postvak van 50 GB in de overzichtelijke e-mail van Outlook.
Microsoft 365 apps
Microsoft lesgeven
Microsoft Teams

Grote cloud opslag
Grote cloudopslag

De voordelen van Microsoft 365 in het onderwijs

ICT voor School biedt naast ICT-diensten ook een compleet aanbod aan mobiele abonnementen in combinatie met een toestel. Omdat wij diverse abonnementen en smartphones aan kunnen bieden van verschillende providers kunnen wij het beste onafhankelijk advies geven. Of je nu 1 of meer dan 100 mobiele abonnementen nodig hebt, wij rekenen graag voor uit welke abonnementsvorm het meest gunstigst is.

• Samen (tegelijk) in documenten werken

• Voer evaluaties uit en neem ze af met Forms

Microsoft 365 voor school

Online en offline gebruik

De office toepassingen van de Microsoft 365 suite zijn altijd up-to-date en kun je zowel online als offline gebruiken. De voordelen van Microsoft 365 voor het onderwijs zijn eindeloos. Microsoft is voortdurend in ontwikkeling. Door middel van allerlei apps wordt het voor leerkrachten en leerlingen steeds makkelijker om interactieve lessen voor te bereiden en uit te voeren.

In Microsoft 365 kun je natuurlijk de vertrouwde office apps (Word, Powerpoint, Excel) terugvinden. Maar ook een heleboel nieuwe, speciaal op het onderwijs gerichte apps. Wat dacht je van OneNote Class Notebook? Een notitieboek waarin je met de klas kunt samenwerken. Of Forms, waarbij je makkelijk een quiz of toets kunt maken die elke leerling op elk apparaat kan maken.

Microsoft 365 voor school
Online en offline gebruik