Veilig

Een veilige online lesruimte

Leerlingen en leerkrachten kunnen naadloos samenwerken, content creëren en informatie delen vanuit één veilige online platform.

Leren op afstand

Eenvoudig leren op afstand

Creëer eenvoudig een “online klas” door met je eigen groep een groepsvergadering te organiseren met de videobelfunctie.

Scherm delen

Deel eenvoudig in Microsoft Teams je scherm met meerdere mensen. Ideaal wanneer je naadloos meerdere vensters wilt delen in een vergadering.

Veilig
Een veilige online lesruimte

Leren op afstand
Eenvoudig leren op afstand

Scherm delen

Oplossingen Teams

Samenwerken in één werkomgeving

Alles online

Binnen de onderwijsbranche zien we een toenemende vraag naar het gebruik van Microsoft Teams. Als team of groep bepaal je zelf wat je nodig hebt om effectief samen te werken. Doordat Microsoft Teams naadloos aansluit met Microsoft 365 deel je Excel, Word en PowerPoint bestanden snel en eenvoudig. Alles is gebundeld in één complete online werkomgeving. Je bent altijd op de hoogte van belangrijke activiteiten en informatie. Microsoft Teams biedt je uitgebreide ondersteuning voor bellen, chatten en videobellen. Microsoft Teams start je snel en eenvoudig op met de online leeromgeving van ICT voor School.

Samenwerken in één werkomgeving
Alles online

De voordelen van Teams

• Teams is gratis. Tenminste als je gebruik maakt van Microsoft 365