ActiveFloor in beeld

Active Floor Logo

ActiveFloor in beeld

De ActiveFloor in Beeld

We weten allemaal dat zowel bewegen als leren hartstikke belangrijk is voor kinderen. Dus wat zou er mooier zijn dan deze twee dingen te combineren? Dat dachten ze bij de P.C. Hooftschool ook. Daarom hebben ze er een heuse ActiveFloor aangeschaft! Met deze vloer kunnen de leerlingen zeer actief leren. Hoe dit nou weer werkt… RTV Discus ging op bezoek om het zelf te kunnen zien.

Copyright RTV Discus

SPORTsWall by ActiveFloor

Stel je een interactieve muur voor met veel verschillende sport- en activiteitenspellen die kunnen worden gebruikt voor fysieke training of onderwijs en waarbij je je handen of ballen gebruikt om de spellen te spelen. Dit interactieve product is perfect voor fysiek leren, maar kan ook gemakkelijk worden gebruikt voor de gewone vakken.

Leuk en actief leren met de ActiveFloor

ActiveFloor is een interactieve vloer waar kinderen in navigeren en verschillende activiteiten en leerspelletjes spelen door hun voeten te gebruiken.

ActiveFloor biedt scholen, kleuterscholen, naschoolse opvang, bibliotheken en ziekenhuizen nieuwe manieren om de educatieve, sociale en motorische ontwikkeling op een leuke manier te verbeteren. Geef de kinderen de kans om te leren door het hele lichaam te gebruiken.

Interactief leren, bewegen en plezier maken met de activefloor

ActiveFloor werkt op zijn best wanneer meerdere mensen samen spelen, bijvoorbeeld in een klaslokaal, aula of een gezamenlijke speelruimte. Je trekt de aandacht van de kinderen op een geheel nieuwe manier, terwijl je tegelijkertijd de focus hebt op je educatieve leerdoelen. ActiveFloor bevordert sociaal leren, ontsluit het potentieel van leerlingen en verdiept de pedagogische impact.

Kun je teamwerk op een school stimuleren met ActiveFloor?

ActiveFloor helpt sociale vaardigheden en teamwerk te verbeteren op een manier die voor de kinderen leuk is! Er zijn al zoveel spellen dat er voor alles wel een perfecte match is en we blijven nieuwe spellen ontwikkelen.

ActiveFloor bij St. Margaret Mary

Wat vinden de leraren bij ST. Margaret Mary van hun nieuwe ActiveFloor, in deze video leggen leraren uit hoe de Active Floor de ontwikkeling van hun leerlingen verbeterd.

Ontdek & Speel

Vraag een gratis demo aan om kennis te maken met de Active Floor