Tel. 013 504 1888 | info@ictvoorschool.nl

Microsoft Teams

Eenvoudig samenwerken in
één overzichtelijke portal


Een veilige online lesruimte

Leerlingen en leerkrachten kunnen naadloos samenwerken, content creëren en informatie delen vanuit één veilige online platform.

Vereenvoudig leren op afstand

Creëer eenvoudig een "online klas" door met je eigen groep een groepsvergadering te organiseren met de videobelfunctie.

Scherm delen

Deel eenvoudig in Microsoft Teams je scherm met meerdere mensen. Ideaal wanneer je naadloos meerdere vensters wilt delen in een vergadering.

Samenwerken in één complete werkomgeving

Binnen de onderwijsbranche zien we een toenemende vraag naar het gebruik van Microsoft Teams. Als team of groep bepaal je zelf wat je nodig hebt om effectief samen te werken. Doordat Microsoft Teams naadloos aansluit met Office 365 deel je Excel, Word en PowerPoint bestanden snel en eenvoudig. Alles is gebundeld in één complete online werkomgeving. Je bent altijd op de hoogte van belangrijke activiteiten en informatie. Microsoft Teams biedt je uitgebreide ondersteuning voor bellen, chatten en videobellen. Microsoft Teams start je snel en eenvoudig op met de online leeromgeving van ICT voor School.

De voordelen van Teams voor het onderwijs

  • Teams is gratis. Tenminste als je
    gebruik maakt van Office 365
  • Gesprekken, inhoud en apps worden samengebracht in één veilige omgeving
  • Samenwerken op elk moment, vanaf elke plek en met elk (mobiele) apparaat 
  • Heldere documentenstructuur
  • Het volgen van lessen vanuit thuis bij ziekte/afwezigheid
  • Leerkrachten hebben één centrale plek voor het bedenken en beoordelen van opdrachten
  • Leerlingen kunnen deelnemen aan chats en videogesprekken vanuit huis
  • Uitgebreide mogelijkheid voor het geven van rechten aan gebruikers

Interesse in Microsoft Teams?

Wil je meer uitleg over het werken met - en implementeren van - Microsoft Teams op jouw school? Vraag een gratis demo aan of neem contact met ons op: tel. 013 504 1888.

Geen producten in de lijst