Interactief,
spelend en
bewegend leren.

Met onze innovatieve ActiveFloor ervaar je een interactieve leeromgeving waar onderwijs en beweging elkaar ontmoeten.
ActiveFloor

Wat is de ActiveFloor

De ActiveFloor is het leukste digitale leermiddel voor het onderwijs en kinderopvang! Over de hele wereld leren kinderen interactief, spelend en bewegend met het unieke onderwijsconcept van de ActiveFloor. Met ruim 40 speelbare activiteiten en een databank van meer dan 12.000 educatieve games biedt de ActiveFloor voor ieder vakgebied, voor ieder leerdoel een passende spel. Zet de ActiveFloor tijdens de lessen in als actieve werkvorm, en daag je kinderen uit om in beweging te komen!
MyFloor

MAAK JE EIGEN EDUCATIEVE GAMES OF ZOEK TUSSEN DE 12.000 SPELLEN IN DE ONLINE Community.

Maak binnen no-time je eigen educatieve games passend bij jouw leerdoelen, het (vak- of groep overstijgende) thema en festiviteiten. Even geen tijd om zelf een spel te maken? Zoek hem dan in de community tussen de 12.000 spellen gemaakt door onderwijs- en pedagogische professionals net als jij!
MyFloor
MAAK JE EIGEN EDUCATIEVE GAMES OF ZOEK TUSSEN DE 12.000 SPELLEN IN DE ONLINE COMMUNITY.

Ons ruime aanbod

ONE

De ActiveFloor ONE is de meest ideale oplossing voor de kleuterklas, de peuterspeelzaal en de kinderdagopvang.

PRO3

De ActiveFloor PRO3 is de meest ideale oplossing voor het basisonderwijs en de buitenschoolse opvang. Geschikt voor kinderen t/m 12 jaar.

MAX3

De ActiveFloor MAX3 is het topmodel en de meest ideale oplossing bij voortgezet, middelbaar en hoger onderwijs. Geschikt voor alle leeftijden.
  • MobilMax

Mobile Max

Deze uitvoering is verplaatsbaar en in alle ruimtes inzetbaar. Schuif de Mobile Max voor een tafel en maak van deze ActiveFloor binnen een paar seconden een ActiveTable.

SPORTsWall

De SPORTsWall is de ActiveFloor op de muur en méér! Met eigen unieke sportieve games die een prachtige aanvulling geven op de beweegactiviteiten in de gymles.

SPORTsWall Laser

De SPORTsWall Laser is het grotere broertje van de SportsWall. De sterkere projector zorgt voor een grotere projectie met méér kleuren, méér contrastbereik.

SPORTsWall Gym

De SPORTsWall Gym is de ultieme SportsWall ervaring! De meest overweldigende geluids- en lichtervaring in de gymzaal!

Wie gingen jou al voor?

Marker Scholen

Onderwijs & Opvang

Marker Retail

Retail

Marker Recreatie

Recreatie

Marker Zorg

Zorg

Wat onze klanten over de ActiveFloor zeggen

Nieuwsgierig naar de ervaringen van onze klanten en de wijze waarop zij de ActiveFloor in het onderwijs/opvang hebben geïmplementeerd?
    • Joep

Joep van den Hout

“Door de ActiveFloor worden de leerlingen op een speelse manier gestimuleerd om de dagelijkse lesstof te verkennen, waardoor ze onbewust en spelenderwijs leren. Daarnaast is het handig dat leerkrachten de spellen kunnen aanpassen aan de specifieke lesstof die zij behandelen.”

• Robert

Robert de Beer

“Het mooie aan de ActiveFloor is dat het zowel competitie als samenwerking aan moedigt. Het is inspirerend om te zien hoe enthousiast de leerlingen zijn als ze met behulp van de ActiveFloor aan het leren zijn. “

ActiveFloor in beeld

RTV Discus bij P.C hooftschool

We weten allemaal dat zowel bewegen als leren hartstikke belangrijk is voor kinderen. Dus wat zou er mooier zijn dan deze twee dingen te combineren? Dat dachten ze bij de P.C. Hooftschool ook. Daarom hebben ze er een heuse ActiveFloor aangeschaft! Met deze vloer kunnen de leerlingen zeer actief leren. Hoe dit nou weer werkt… RTV Discus ging op bezoek om het zelf te kunnen zien.

ACTIVEFLOOR IN BEELD
      RTV DISCUS BIJ P.C HOOFTSCHOOL

Ontdek & Speel

Vraag een gratis demo aan om kennis te maken met de Active Floor